Gość - program hotelowy do obsługi klientów

Program hotelowy dla gościa

Wbrew powszechnej opinii to nie dyrektor jest najważniejszą osobą w hotelu. Jest nią Gość, a jego zadowolenie powinno być kluczowym elementem biznesu hotelowego. Kwestia wysokiej jakości obsługi nabrała ważności szczególnie w ostatnich kilku latach. Opinia Gościa i jego doświadczenie z pobytu w hotelu jest strategicznym punktem w ocenie kontroli jakości hotelarzy. Stąd inwestycja w narzędzia, takie jak program hotelowy online do obsługi gości, które pozwalają na podniesienie i utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia z pobytu.

Obsługa gości online

Tak jak dobre wieści roznoszą się szybko, złe opinie roznoszą się jeszcze szybciej. Dlatego nowoczesne narzędzia online pozwalają na automatyzację procesów kontaktu Gościa z hotelem od momentu jego pierwszego wejścia na stronę, prezentacji oferty, skutecznego przeprowadzenia procesu rezerwacji, komfortowej opieki w hotelu podczas pobytu, do kontaktu i informacji zwrotnej po jego wyjeździe. Dzięki aktualnie dostępnym narzędziom online oraz faktom, iż obecnie większość Gości korzysta swobodnie z urządzeń mobilnych nastąpiła prawdziwa rewolucja w poziomie obsługi Gości i kontaktu z nimi.

Kompleksowa oferta online dla gościa hotelowego

Czytelna strona www Wygodne, łatwo dostępne informacje o hotelu i ofercie to gwarantowane "pierwsze wrażenie".

Ceny i oferty Czytelny podgląd cen i dostępności pokoi, pakietów i ofert specjalnych.

Prostota rezerwacji Prosty wybór terminu i najatrakcyjniejszej ceny pozwala na szybkie przejście do rezerwacji.

Bezpieczna płatność Przekierowanie do bezpiecznego systemu płatności online umożliwia transfer bankiem, kartą kredytową, blikiem.

Potwierdzenie rezerwacji Automatyczna wysyłka mailowych potwierdzeń rezerwacji i płatności.

Opinie i Newsletter Po wyjeździe Gość otrzyma podziękowanie za pobyt, prośbę o opinię oraz oferty specjalne w hotelowym Newsletterze.

Formularz kontaktowy

*
*
*
HOTELOWY SYSTEM SPRZEDAŻY ONLINE